måndag 21 mars 2011

Att göra eller att inte göra?

Helst skulle jag bara vilja sitta i soffan eller sängen o läsa o läsa o läsa o läsa ut Boken.
Men som sagt så har jag dessa hemma sysslor idag att göra.

HEMMASYSSLOR:
  • Dammsuga undervåningen + Skura Golvet
  • Städa Skafferiet (Gjorde morsan)
  • Ta tag i min levande Monsterklädhög
  • Plugga Körkort
  • Scanna Betygen + skicka till utbildningar
  • Baka Havremuffins
  • Kolla jobb
  • Städa Gästhuset
  • Byta ut vintertäcken till Sommartäcken
  • Arbetsförmedlingen har fått mitt mejl
  • Skriva CV + Personligt brev
  • Fixa Disken
  • Ringa och boka Tid hos Frisören
  • Stryka Tvätt
  • Städa igenom min kära Garderob
  • Torka av elementena i köket
  • Torka av golvlisterna i köket

 VAD JAG EGENTLIGEN VILL GÖRA:
  • Läsa min Bok

 BÖRJAR JU FÅ MEGA LÅNGT HÅR JU
(mamma och jag mätte förut mitt hår.
Från rot till topp cirka gurka 60 cm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar