tisdag 22 mars 2011

Fattar Nada!?!?

Enligt min blogg så funkar det inte att ladda upp några nya bilder så jag får ta gamla för mitt "BloggAlbum" är fullt. För jag kan lägga upp de jag tar på datorn för de tar så lite plats men kan inte lägga upp dem jag har på kameran som är ganska stora..måste läsa på hur detta funkar men det löser sig nog *Thumbs up*

Idag blir att städa gäststugan och kanske rensa ogräs på framsidan av huset medans jorden fortfarande är mjuk., Men det blir sen. Idag var jag faktiskt jätte duktig och kom upp vid 8.10 typ., äntligen börjar man få in den vanliga dyngsrytmen. :D

Gårdagens mat Btw Var Mammas speciall räkmacka! *mums* Har en jätte bra bild på den men kan inte lägga upp den för att den är ju tagen med min kamera mkt Hightech sakigrejmoj thing i bilden så fullt i Bloggalbumet..*suck*

See yaa  skriver mer sen... :)

PöSs PöSs ;)


 DET FICK BLI POCAHONTAS FLÄTOR IDAG. Skapligt långt hår. Mätte exakt idag och 56 cm var det allt. rätt långt :D

2 kommentarer:

  1. jag gillar långt hår! man kan använda det som ett supervapen när du har dom där flätorna ;)

    SvaraRadera
  2. vad typ snurra runt så flyger jag iväg som en helikopter.,?:P

    SvaraRadera