lördag 19 november 2011

Bad Luck

Åkte hem igår till mina föräldrar som bor på Landet med mina vänner :) Stack hem till min bror lite under kvällskanten och spelade Tekken 6. Tror jag aldrig har förlorat så mkt som denna kvällen xD
Får känna mig Besegrad :P

För idag var det iaf Julmarknad i lilla Ydrefors och vi hjälpte till så mkt vi kunde :)
Jag och Linda stod i Kassan och träffade på många många trevliga människor och arbetade gott ihop, Fast det var stressigt ett bra tag :P
Framåt kvälls timmarna började vi bli trött och då sjöng vi Julsånger och folk vart rätt Glada och gillade stämningen xD Haha!

Sen efter den långa dagen drog vi alla hem till mig och åt Tacos och njöt av min familjs närvaro,
Dock kom min bror hem och sa att Min kisse inte mådde bra, jag stack ut och Linda satt redan där och inspekterade, Hon kunde knappt sitta på sina ben och var helt nere.
Tar in henne försiktigt och vi undersöker henne lite lätt och konstaterar att revbenen är brutna och benen vet vi ej, men hon kan inte stå eller sitta , men hon har känsel i dem.

Hon tas väl hand om min familj, men vi vet inte om hon klarar sig eller Ej :(


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar