torsdag 17 november 2011

Back in the Game

Haha xD nej nej! sådan ska jag inte vara "Back in the Game" , Men känner för att skriva av mig lite fast på samma plan som förut.

Skolan Går great kan jag säga er, men det är mkt som händer hela tiden att man knappt märkt att det blivit november månad.

Shiiitans Bananer då! Hade en massa vackra filosofiska dikter och uttryck i mitt huvud under hela dagen men nu är de Putts väck :S DAMN!

Kan säga EN SAK iaf , och det är att nu framåt kvällskvisten så har Emil och jag lyssnat på mycket instrumental musik med Fiol,piano, gitarr och så vidare..! Min favorit är Yiruma - River flows in You <3
Jag kan säga att när den låten spelades så Kände jag mig Otroligt Lycklig inombords! Svårt att beskriva känslan,  men den var överväldigande och gjorde mig alldeles varm och Glad. Vill egentligen bara skrika ut i Lyriskt skratt och gråt. Men men detta beror väl på att lingon veckan börjar närma sig och man blir lite extra känslig i en Feelings ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar