torsdag 25 augusti 2011

Location

Har ingen ny bild pga att min kamera ligger hemma.

Denna vecka har börjat bra med plugget, hitta rätt bussar och försöka hitta till alla platser.
Sakta men säkert så börjar man lokalisera sig och allt faller automatiskt in i mitt lilla huvud :)
Klassen jag har börjat i är faktiskt helt underbara, väldigt blandat med åldrar och personligheter men då blir ju alla mer samlade/balanserade till samma nivå :) Love it!

Hade jag haft en kamera nu så skulle jag uppdatera väldigt mkt nytt. Tex min nya garderob som jag försöker organisera någorlunda xD Sen skulle ni sett mitt brutala blåmärke på knät jag fick genom att ramla på kullerstenen igår.. HALVA lkpg är ju gjord på kullersten! Hur tänkte de då egentligen för här kan man ju inte ha högklackat iaf.( Jag hade boots igår) men endå denna sabla lilla kullersten!
Sen skulle jag även tagit kort på våran utekväll med gänget igår. Men men vad gör det om 100 år!
Pictures isn't soooo Important You knööw! ^^,

Måste berätta iaf att jag , Linda och Chrille var ute på krogen igår och hade allmänt trevlig, skojigt och helt galet Roligt!! xD Lite för mkt av det goda för mig igår men Jag mår toppen idag! ^^, Blev lite portad från ett taxibolag som inte gillar mig, men de andra gillar mig mer xD


Hela detta inlägget låter lite rörigt och Mega snurrigt men Jag vet inte riktigt om jag vaknat till ännu xD
Dax för frulle och göra något av livet denna dag!!!
TACK ALLA FÖR IGÅR! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar