lördag 27 augusti 2011

Disappointed

Vad ska man säga förutom att idag när man går igenom Jeansavdelningen i garderoben så blir jag bara förbannad o tycker att min rumpa ser fet o stor ut i alla jeans jag testar o ingen sitter rätt eller bra osv., Men fy fan va glad jag är att de uppfann JeansLeggings (Jeggings) <3 De sitter inte åt och är inte obekväma.. De är Sitter SUPER BRA!

Ne men va fan börja bli hurtig nu i höst., ! Bara en vardag nu i lkpg så rör jag mig mer än vad jag gjorde en dag på Cafejobbet. Så sakta men säkert ska jag bli hurtig igen efter att förkylningen gått över.
Men som det är nu är jag inte nöjd med min kropp för 5 öre!
Mer äcklad.
Och från Csn så kommer det inte bli mkt pengar så jag lär väl endå bara äta en morot om dagen :S
Fan detta är en dålig dag då allt är fel o inget funkar!
Ursäkta min dåliga dag :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar