lördag 26 mars 2011

Svaga uppdateringar

Är helt slut faktiskt, har ingen större ork att ta tag i bloggen eller något annat idag, men kommer troligen städa huset och självkart mitt vackra men stökiga rum.

Var ju och klippte mig ju igår :D Men har inga bra bilder förutom mobilen, men jag färga det aldrig igår, bara klippte så ska färga håret om en liten stund tänkte jag.
Var på Maddes Salong i kisa . Torggatan 4. Och jag rekommenderar verkligen henne.
Hon tar 280 kr för en klippning och gör ett kanon Jobb.
Sen köpte jag Hårfärg på Salongen i jämte för Madde sålde inga. 

Sedan vann jag även en tävling på Jannicas blogg. Detta halsbandet. Vart helt överlycklig igår :) Tack  så mkt <3

Sen är min Kära vän Billy med i Tidningen idag, Det blir 25 års kalas idag för han fast han fyller på Tisdag men men What ever!  Hans kära vänner ska klippa av han allt skallehår idag :) *God Luck MAte*






Detta vann jag på Jannicas Blogg, En grymt trevlig Tjej det där när man väl börjar läsa hennes Blogg och snacka med Henne. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar