fredag 25 mars 2011

Gårdagens Fillidutt dag

(Har fixat mina kamerabilder lite men  det är fett knas.)
Så här såg det ut igår när jag hade tvättstugan iaf :P


Sen stack jag ner och skulle ha Körlektion, Enligt mig så vill jag aldrig köra Bil mer, Är fan rädd o samhället om jag säger så då :P
USCH VA JOBBIGT DET VA!! Ville egentligen bara parkera någonstans och springa gråtandes ur bilen och hoppas att hjärtklappningen Lugnar ner sig! 
Jag ska gifta mig rik och skaffa en Privat Chaufför! Den saker är ju säker iaf!
En blyg Steff ;)
 Sen efter lektionen så Fyllde jag på mitt buss/tågkort. Sen hoppa på tåget och åka till Linköping för att sedan vara med på rekryteringsmässan på Arbetsförmedlingen och det är väl bra att vara med på dessa Aktiviteter men kändes som det var väldigt lite med utbud endå, fast jag träffa ju Chrille (en vän från grundskoleåren) Sen var jag Med Steff <3
SEn runt efter 6 hugget vart vi hungriga och drog till DONKEN!!! :D
Alla affärer hade lite öppet så vi Checka in affärerna lite :) Massa fina kläder men det får vänta. Lite Pank som vanligt just nu!

Efter en massa MysPys och TjittTjatt så separerades vi och jag drog till Emil och Miccis och flumma runt lite SEN kom Linda o Tommy o Hämta mig och jag vart ännu mer flum hemma hos dom sen skulle jag med Bussen hem vid 22 hugget och mötte min Kära kusin Susanna och vi TjittTjatta hela resan hem till Kisa.Sen när man Kom hem så Hade man Filmkväll hos "Mr J" fram till klockan 4-5  på morgonen.

Så nu ska man ta en snabb dusch och fixa sig lite sen ska man dra ner till Frissan och Raka av mig ALLT HÅR PÅ SKALLEN :D Hihi* Ne men fixa till mitt SLITNA och OFÄRGLÖSA hår.,

PöSs PöSs

2 kommentarer: