fredag 18 februari 2011

Myskväll hemma

Jag fick övnings köra till Södra vi idag och sedan hemma. Morsan verkar allt mer och mer avslappnad när jag kör och det känns skönt. :D
Varför vi valde Södra vi var för att morsan fått lite fårskinn på posten och skulle hämta ut dom där.
Men vi gjorde hemmagjord pizza och jag var en Lycklig liten människa då :D
Visst jah vi kolla in huset som var på visning idag och jag säger inte mkt. Men en renovering behövs iaf.
körde lite Rockabilly stuk på sminkningen idag . Kan göra mer men orkar inte.
Visst jah, Såg bilder från fjällen förut. FAN VA FET JAG HAR BLIVIT!!! :O
Damn nu får jag lägga i med hårdhandskarna!  Innan Jag fyller 20 år så ska jag väga max 60 kg!
Kan bli svårt men får la följa Barnmats Dieten :P hehe ne skoja men äta mindre portioner, gå mer promenader, röra på mig, äta var 3:dje timme så kanske man kommer i Favorit jeansen man hade för 3-4 år sedan <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar