fredag 18 februari 2011

HusVisning

Dagens frisyr: Fluffig
Dagens vikt: 65.4 kg
Ögonfärg: Blågrå
Hudfärg: I'm  White as Snow :(
Hungrig: lite halvt som halvt, Försöker äta lite smått varje 3:dje timme
Varför skriver du detta:? För jag har inget bättre För mig :P

Idag så gjorde vi en avmaskning på Min Gullekatt Orvar, Han gillar det inte för 5 öre. Men vi hade bara avmaskningsmedel som är flytande och som man ska ta i 3 dagar. Men efter varje gång  så ger jag han lite mat och myser med han så då verkar han förlåta mig trotsallt <3

Idag har övervåninngen städats och halva köket, ska väl dra igenom med skurmoppen sen ikväll. MEn idag klockan 13.00 är det husvisning på en kåk i Ydrefors som jag , Mamma, Mormor och bror tänkte gå på. kolla in hur skicket av Kåken är. Det har varit en Kall Vinter .
 Nu blire lunch.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar