tisdag 22 februari 2011

My favorite Pants!!

Jag kolla lite i garderoben idag och igår och hittade plötsligt mina favorit jeans., Men har nog inte använt dom på minst 1 år eller något..
Så jag försökte dra på mig dom , hade vanliga hipsters trosor.. Men  de gick inte att knäppa så jag drog på mig ett par stringisar istället och då gick det att knäppa byxan o hela köret. Sen skulle jag gå upp på övervåningen och det kändes som om trappan aldrig tog slut., sen väl där uppe visar jag upp mina byxor för syrran L" och plötsligt säger hon,.,
-Höhö Mele, Du har hål i rumpan!//L2


-WHAT!!!!!?? säger jag då och kollar mig i spegeln.. Tydligen tog trappan knäcken på dom., :(
Dax för lite hård deffning och "bantning" Ska fan kunna ha dom igen!! Det är ju t.o.m Miss sixty <3
Damn, erkänner att jag gått upp i vikt men nu blire slut på småätandet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar