fredag 25 februari 2011

Kalmar

Livet är Underbart :)

Tisdag: Åkte in med Bussen till Lilla vimmerby och Gick hem till Familjen Nr 2. Det vart SoffMys med hundarna, Några koppar kaffe, Chitt Chatt med Katta. + leka med ett snöre :D
Sen efter en lång tid och väntan går jag ner till stationen och får höra att mitt tåg är 33 min försenat.
Dumdidumdidum.... Tåget kommer och jag sjunker sakta men säkert ner i sätet och läser den senaste Twilight boken..
Plötsligt säger tågvärden att vi måste hoppa av i Blomstermåla och ta en buss därifrån till Ålem och sen byta buss där och ta en annan buss till Kalmar.
Det gick bra med bussbytena och vi slapp stå ute o frysa . (fick sitta i bussen o värma oss medans vi vänta på den andra)

MEn den andra bussen lukta Fisk o Fis :/ men sen råka jag nog oxå stuka foten på en Tjej med min jätte tunga väska OPS!!  :S

Kom ner och det vart en massa FlumiFlum med åsa och vi gjorde en Knas video. Gå gärna in och kolla:
http://www.youtube.com/watch?v=fNMVkOdn3Bw

Onsdag: Vi somnade väldigt sent på Tisdagen pga att vi fixade videon och spelade in. Så vi vakna ganska sent. Men vi gjorde lite frukost, fixa o dona, Klippte lite mer på Videon.!
Sen vart det att fixa iordning sig och bege sig till Sjösjukans årsmötet. Fick sitta som Åhörare :)
Det var ett trevligt och roligt möte :)
Sen gick vi mot En Killkompis och hade lite förferre hos han. Sen vart det sjösjukan och vi hade jätte trevligt den kvällen där :) Fast roligast var nog att slänga isbitar innanför allas t-shirts och byxor MOUHAHAH!!
Sen skulle alla byta skor oxå och plötsligt hade ingen sin OrginalSko på sig längre. Hihi*
Trevlig kväll/natt :)

Torsdag: Vakna och fixa lite go Frukost/lunch.
Åsa och jag gick o handla lite käk för kvällen. TAcopaj vart det, sen kom Johanna på middag och det var mysigt att vara med mina Girls <3 Plus en Massa Flum :D*thumbs up*
Sen Drog vi senare på kvällen till Åsas Killkompis och hade filmkväll + att åsa fick sin efterlängtade Scream film att titta på :D hihi*

Kvällen i enda var trevlig och Rolig :)

Fredag: Fixa lite morgon kaffe och låta Åsa få plugga lite och jag pillar o plockar med annat i lägenheten så länge och självklart uppdaterar här på Bloggen oxå :D
Tänkte dra igenom lite med dammsugarn i lägenheten. Jag har ju en tendens att skita ner lite av mig :D hihi*
Får se vad som händer sen ikväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar