tisdag 22 november 2011

Beautysleep

Ni där ute!!
Gå o lägg er och njut utav eran sömn, Den är viktig och kroppen behöver den dagliga dygnsrytmen för att kunna fungera.
Varför jag inte sover beror på många faktorer, saker runt omkring mig. Sådant jag tänker på får min kropp att visa att det inte står rätt till därför vill den inte riktigt som jag.
Så det är nog bäst jag tar tag i livet så jag oxå kan få den där sköna sömnen :) och återskapa min dygnsrytm.

Som sagt, det är 3 månader sedan jag flyttade hit till Linköping och jag är ju bara en liten vanlig byhålaTjej . Plus att det är första gången jag flyttar så mkt handlade om Ansvarstagande, mognadsprocess, ta tag i livet och nu finns inte Mamma längre bakom som fixar allt. För nu måste fågelungen flyga ur boet och börja sitt egna Liv.

Som tur väl har jag vänner och familj som stöttar mig i allt :), men jag måste ta tag i saker och ting själv.!

Min huvudKudde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar