torsdag 8 september 2011

New start

bild från början av juni -11
Att ha flyttat lite provisoriskt nu till linköping är en av de bra saker jag gjort i livet :)
Visst saknar jag att bo på gården med mina föräldrar men jag försöker vara så ofta som möjligt åka dit.
Men att starta ett nytt liv här uppe är helt underbart egentligen :)
Skaffat nya vänner genom skolan, ta upp kontakt med vänner från förr, Lämna det gamla livet bakom mig och bara se framåt :)
Jag älskar livet här !
Plus att man har världens bästa vän att bo hos tills man någon gång i livet hittar eget som inte är det lättaste :( Så han är bara världens bästa vän som ställer upp. Och allt med disk, städning, tvätt, små regler osv.  = Det funkar hur bra som helst :)

Det blir bara bättre och bättre här uppe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar