söndag 18 september 2011

Handyman

Att jobba i garderoben igår på konsert 0och kongress (Backstage krogen) var helt underbart roligt. FRamförallt att träffa alla goa o glada personer :)
Men visst vart det lite stressigt imellanåt men jag och grabbarna klarade av allt kanoners :)
Får väl hoppas att det blir fler ggr att få jobba där :)

Idag är man lite seg, men har  hunnit med lite, städat, storhandlat med Emil, Criffe o sandra på Ica maxi. Måste skaffa mig en karta där inne!!! Hittar ju fan inte ut heller xD
Men men sen vart det Käk på Max ^^,
Sedan så tog emil o jag hand om lilla lägenheten o fixa den :)
Vi har även diskuterat att nu är det SLUT med alla onyttigheter och börja bli bättre på både att äta rätt och motionera kroppen mer. Stötta varandra i det hela :) !!

Men som sagt det är bra att ha en handyman i Livet, men jag gillar oxå o vara lite handy., ne jag evt inte varför jag skrev det där men visst passar jag bra i denna outfith!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar