torsdag 9 juni 2011

Många möjligheter, men bara en väg

Jag uppdaterar jätte dåligt, men mkt händer hela tiden och hinner knappt vara på internet.

Just nu iaf så ska jag ta tag o städa lite i huset, För det är endå tråkigt väder ute.
Vad jag än så länge har hunnit med är lite Samtal till Arbetsförmedlingen och körskolan.
Hade redan en körskoletid längre fram av månaden men Jag vill helst ha körkort innan hösten så nu gäller det att lägga på ett kol. Min syster L1 peppa mig lite mer att verkligen försöka nu!

Livet i övrigt är vad som händer till hösten, Jobb? Flytta? Vad är bäst för mig? Var har jag bäst möjligheter?
Jag har redan många alternativ men mkt annat står på spel oxå!

Som jag jämt säger: Ta en Dag i Taget!

1 kommentar:

  1. Två tävlingar uppe i bloggen nu :D
    Ängel från Silverbiten och sedan TVÅ träningskortlekar kommer lottas ut :D Trevlig helg:)

    SAKNAR ALLA DINA INLÄGG!!!!! <3

    SvaraRadera