onsdag 1 juni 2011

FrulleTime

I söndags så åkte jag o halva familjen till  min kusin H's Konfirmation. Den var jätte fin och lite mer äventyrlig, kreativ och ny skapande.
Fast vi kom ju rätt sent så vi satt längst bak fast det gjorde inget för vi kunde ju ställa oss upp o endå ha den bästa platsen ;)
FAst det var skapligt bra underhållande när alla barnen lekte längst ner och systersonen flörta lite med en Tjeja. för att imponera på henne så visa han magen för henne. Jag höll på att Garva ihjäl mig xD söta små barn <3
            Förövrigt var det jätte roligt att träffa kusinerna igen :)

Måndag och Tisdag förövrigt så har det blivit mkt utomhusarbete, flytta får, fixa nya hagar, städa gästhuset inför helgen och dittan o dattan :)

Det enda som verkligen behöver fixas det är mitt rum som ser ut som en enda Röra :S
Men jag tar det imorn ;) För idag blir det att gå på syrrans skolavslutning och träna lite ikväll.

PÖSS! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar