söndag 12 juni 2011

Färglös

Kan erkänna att jag är en person som tänker mkt om livet, framtiden, mig själv, andra osv.,.,., Speciellt när jag är ute o går i naturen eller sitter hemma själv i trädgården o Filosoferar om livet.

Som idag t.ex Jag känner mig ganska som en färglös Person i gråskala. Fast jag vet egentligen att jag är en ganska färgglad Filur. Men jag har nog kommit på helheten, Jag är färgglad på Utsidan men Färglös på Insidan :/

Jag må vara en omtyckt och älskad person, men endå känner jag mig så ensam...
Hmm... Dax att gå ut på en filosofiskt promenad o tänka ut mina framtidsplaner lite..

2 kommentarer:

  1. Finns här hjärtat!
    Hoppas så att du ska må bra på insidan. Vi får snart ta en prat promenad nu när jag ska bli av med de sista kilona :) peppa varandra :) min vikt och din insida, deal? :) Du är vacker, glöm inte det!!

    SvaraRadera
  2. Tack Darling <3
    Att vi ska., Tjingaling PlingPling :)

    SvaraRadera