måndag 25 april 2011

Helg uppdatering

FREDAG:
Chillar hela dagen och gör lite små saker tittsom sätt. Umgås med min systers familj och vi har det allmänt trevligt :)
På kvällen kommer Åsa ut och gör min dag :) <3 Flummar lite osv sen åker vi till V-by och umgås med lite vänner, har trevligt, spelar Tekken 6 .
Sen dra hela gänget ner till Chaplin och kollar läget! Fy satan i gatan va folk och vilken oändlig kö. MEn annars var det kul o träffa folket igen :)
Hängde som en svans efter Dotte för att inte vi skulle tappa bort varandra för annars är hon o jag sådana personer som går runt själv o hälsar o talar med folk  men men sen drog vi oss hem till våra sovplatser.
Sen splittrade jag o Dotte på oss o *Jag gick hem till emma o mös lite med henne o sen somna jag :)
FICK EN NY CYKEL AV MIN FAMILJ OXÅ! NU JÄVLAR BLIRE O KÖRA OFFROAD I SKOGEN ;)
P.S ett jävla pill med alla saker som ska plockas ihop..



LÖRDAG:
Vakna upp o  hängde med Emma till Tempo o handla lite Frulle!
Sen åkte hon o J till hans föräldrar. och jag funderade på vad jag skulle göra?!?!?!
Blev att sola lite o måla naglarna ;)
Dotte hör av sig och jag drar bort till hennes BAlkong och märker att mitt nagellack på tårna hade inte torkat helt och mina strumpor sitter fast! :P HAHAHA
Sen blir det att lägga ut filtar på bakgården o sola. Sen kommer grabbarba bus med Lite pizza o det blir typ Picknick! :P
Ligger där mestadels hela eftermiddagen.
Sen hem till emmsan o fräscha opp sej, gå ut på promenad sen hem till lägenheten igen . Röja upp den.
Glutta på Tv .
Sen kommer Company hem o det blir Party o hämta lite folk (emma = FylleChaffis den kvällen)
Drar till Chaplin en sväng o hälsar på Folk o umgås. Sen skjussa hem folk och jag ser ett StjärnFall. Önskningen gick i Uppfyllelse ;) 



SOVA!!! vid 03.00- 03.30

SÖNDAG:
Klev upp vid 06.00 Och är hur trött som helst men morsan skulle hämta mig så jag hann att komma hem o hänga med min Kära mormor o morfar till Djursdala rundan.
Hängde med dem och solen stekte på rejält den dagen och många människor kom för att gå tipspromenaden på 7 km ungefär. sen gick även jag och mormor halva. Guuuuuuu så mkt vitsippor det fanns alltså!   osv osv.. Kom Hem och la mig på taket o sola lite Somna även men som tur väl hade jag smörjt in mig så brände mig aldrig. Gick sedan in och sov i sängen några timmar. 

Vaknade till middags tiden, god mat och Lite Memma till efterrätt (Finsk tradition)
Försökte mecka ihop min cykel med hjälp av alex i tellefonnen!  Pappa fick hjälpa till lite oxå! :P
gick på promenad och känna mig nyttig. Kommer hem o Alex ringer upp och Vi komponerar i hop en valborg låt som låter faktiskt Helt okej! *THUMBSUP*
SOVA......





MÅNDAG:  ut på promenix och hänga ut lite tvätt, städa, sola  och ta dagen som den kommer :)

3 kommentarer:

  1. Grym helg :) btw nejnej risig bild på mig, jag är INTE bakis :P nästa helg blir de ETT PAR gärn till :D Kiss and Love / Dutt.

    SvaraRadera
  2. åh vad kul att de funkar, ska nog slå till då :D tack!

    SvaraRadera
  3. Ska jag byta ut den Dutt?? :)??
    PössPöss <3

    SvaraRadera