onsdag 23 mars 2011

Inställd

Jag hatar att jag inte kan ladda upp mina kamera bilder., min blogg blir så tråkig då :(

Men men när jag skulle köra in till kisa så gick det kanoners förutom att mamma och jag såg en såndär Orre. Typ Tjäderliknande Fågel på marken. Och jag var så helt inne i den att jag nästan kör i diket. Morsan skrek till lite högt så då vart vi koncentrerade igen :P hihi*
Inte varje dag man får se en Orre.

Visst jah, Zumban är inställd ikväll så jag och syster yster Ska ut på en promenix, sen blire o handla lite Gottigottgott, sen dra till Malmiss och fira han lite i efterskott :D Får se om Bella dyker upp sen och äter upp resten av alla Snask!  :P

CIAAAAAO! 

5 kommentarer:

  1. Halla snygging nu får du snart ta o komma till viken o festa !

    SvaraRadera
  2. Kan det möjligtvis vara kennie som frågar? :P

    SvaraRadera
  3. Där va de någon som sa nått bra! ;)Love/ Your Mum, The Queen.

    SvaraRadera
  4. Klart det är kennie :D

    SvaraRadera