måndag 28 mars 2011

Helg bravader

Fredag: Hemma o chilla vid Tv:n med Päronen <3

Lördagen: Hemma o Chilla på dagen och Aktiverade mig i något. Senare på kvällen så färgade jag ju håretoch jag slapp min utväxt :D
Sen fixa man sig lite och Emma kom o hämta opp mig, sen åkte vi till Västervik och hämtade upp Dotte.
Kom tillbaka till Vimmerby, SPEGELTIME!! Efter det gick jag och Dotte till Andreas där Billy och Company Fanns. Mkt Bus o skratt och Ja gud vet vad! :P Jävligt kul hade vi iaf .
Dotte och jag förlängde våra liv med skratt asevärt denna kväll :P
Chaplin var mindre kul men det fanns bra människor där så man överlever :)
Fick slagga i Nikitas lägenhet denna kvällen.

Söndag:
  • Bilåk med Emma och guu va vi knasar till det ibland :P
  • SmsNörd hela dagen.
  • En Promenad med Nova.
  • Smaska Paj och dricka Kaffe hos Katta o Dick.
  • ÖVRE BILD: TRYWALL LYFTER MIG OPP I LUFTEN! :P STOD MED RAKA ARMAR SEDAN. SHIT!! :P
  • UNDREBILD: FÖDELSEDAGSBARNET BILLY OCH JAG :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar