söndag 27 februari 2011

Så länge vi båda Andas

Håller på att läser den senaste Twilight boken - Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer.
Ni anar inte hur intressant den är. Jag ska inte beskriva något vad den handlar om men jag kan inte ens sluta läsa den för att den är så bra.. Sedan går den mkt in i Jacob's (varulvs killen) perspektiv precis när det börjar bli som med intressantast mellan Bella och Edward. Typiskt...

Men en bok jag rekommenderar alla som följer Twilight iaf.


Igår var iaf Alex här och flumma runt med mig och Åsa :)
Sen stack vi ner lite på stan och kolla läget, gick till Donken som låste oss inne. De skulle börja städa där och låste dörren så inga mer skulle komma in, men vi och alla andra som var kvar då?? Vi vill kanske komma ut oxå!?!?!?!? De släppte ut oss och sen drog vi ner på sjösjukan en liten snabb stund,Efter det skjussa Alex hem mig och Åsa och det vart Film Mys i soffan och somnade tidigt denna lördag kväll/Natt.

Sen idag besluta jag mig att stanna Ytterliggare en dag. Har blivit alltför fäst vid lilla Kalmar <3


FILMMYS IKVÄLL :)
Utklädda till Hipphoppare! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar