söndag 20 februari 2011

Pappa

Idag fyller min Pappa år. Ingen ålder nämnd Men Grattis iaf :)
Så idag när vi vakna var det 25 MINUs ute *Brrr*
Men det var att hoppa ur sängen och städa det sista och mamma var i full gång med att baka tårta osv.,
Jag var ju lite trött imorse oxå för jag låg o snacka med Dotte halva natten till 03.00 hugget. Hon hade det lite segt på nattpasset och vi snacka om allt från A-Ö..
Men mamma väckte mig runt 8 och ville få upp mig, men jag var envis och låg i sängen till halv 9 ;) *hehe*

Sen under dagen droppa det in människa efter människa. Vi kan säga att det var som öppet hus idag :D
Sammanlagt var vi runt 25 st idag. oj oj oj!
Massa smörgåstårta, Kaffe, läsk,lättöl, Kalastårta och frukt i mängder.

Hade lösögonfransar idag :D Me like Alot!





Nu blire Big brother och Solsidan på Tv ikväll :)
*Thumbs up*


Trött som Satan....

*--Bep Bep--*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar