måndag 24 januari 2011

StädDag

Idag är det jag som är HusetsBoss :D
Mamma och Linnea har dragit till Kisa för att kolla upp Syrrans Arm. Vart ett rätt otäckt Fall igår. Linnea skulle sparka en boll åt hunden men det är fortfarande Isgata här hemma så hon Halka och landade på Armen. Den vart mega svullen och hon hade svårt att röra den. Så De åkte till vårdcentralen i Kisa, Läkarn trodde att armen var bruten men då hade väl armen varit mer av va?? Jag och Morsan tror mer på en Spricka i Armen. MEn eftersom Kisa inte har en röntgenApparat så får de åka till Linköping och reparera Linnea.
Själv får jag vara hemma och VedElda i Pannan. fy satan av jobbigt det är, Gå ner 1 gång i Timmen och kasta in lite Ved., DAMN!
MEN... Jag städar förfullt här hemma och har Selma o Orvar som Sällskap och självklart Musik som flödar ur högtalarna på hög volym.


Selma har ju Grymt fina hund ögon <3 Love that Dog.

Min GulleKatt Orvar fick hjälpa till Lite nere i Pannrummet, Han blev lite svart i Ansiktet efteråt :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar