tisdag 25 januari 2011

Skrev ner min dröm

Imorse så skrev jag ner min dröm snabbt som ögat så jag inte skulle glömma bort den men så här var den:

Jag skulle till något ställe på sommaren o fira Midsommar eller något, men jag blev så full att jag tatuera mig i Fyllan och när jag hade nyktrat till så kolla jag på den och de var katostrofalt fula! Den ena var ett kors med stora blommor på med starka färger. Och den andra tatueringen som satt jämte den andra var ett våningshus men mer inriktat på Balkongerna och för varje våning så var det färglatt med olika färger.!  DAMN!
Sen plötsligt var jag i skogen och blev jagad av dinosarier. Plötsligt blir jag jagad av Soldater. Jag springer in på en Marknad och gömmer mig i ett hus. Typligen hade Hitler Konferans i radhuset jämte. Man hörde honom genom väggen. Men sen kom resten av min familj och skulle smuggla mig därifrån men då skulle man skaffa falskLeg först men då var man tvungen att ta sig till ett fönster på andra våningen och fylla i sin signatur medans man höll sig fast i fönsterbrädet och en kvinna gav mig ett leg därifrån.
Plötsligt är jag en Kung på ett slott och jag ska fixa en Bal/fest. Och ska fixa lite musik med en kör och det är några elton john låtar. Sen kunde jag inte få till en låt så jag ringde till Elton John och han kom o hjälpte mig. Men jag befann mig i en byggnad som en präst skulle ha i några dagar och jag hade grisat ner redigt ordentligt med tvätt, mat osv.

Sen plötsligt är jag bara mig själv och vi ska spela ett spel på framsidan av huset. Alla var med. Man hade något konstigt intrument men skulle skjuta bollar på en tavla., och man skulle få flest bollar på planket.
Efter ett tag kom posten och där fanns det ett paket till Min familj, jag öppna det och det var en Bok om precis Alla! kunde slå upp ett namn och veta all Fakta om den Personen.

Snipp Snapp Slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar