lördag 1 januari 2011

Linkan

Som sagt på den där Flirting sidan så går det att hitta sexpartners oxå så jag la ner den sidan för det var bara en massa män mellan 30-60 bast som var ute efter KK så jag skippar nog det där. Problemet är att jag kan fan inte hitta vart man tar bort sig själv på sidan :S 
NOOOO!!! Men jag komer nog på det förr eller senare.

MEN som sagt så åkte jag upp till linköping i torsdags och har umgåtts med Linda och Tommy, samt deras vänner.
Spelat Tv spel, ätit mat osv.
Nyår: Vi åt frukost hemma hos deras vänner, spela tvspel och senare så åt vi middag där bestående av Kalkon , potatisgratäng och något mer. Grymt Gott var det! *thumbs up*
Sen splittrades alla till olika fester.
JAg och Linda hamna Hos Sandra och resten fram till halv 12, då gick vi hem till lägenheten MEN det började spöregna som satan!  När i väl var framme så titta vi ut genom fönstret såg på fyrverkerier i våra mjukiskläder och njöt av 12-slaget tillsammans + katten Nova :)
Sen vart det lite snacks och film tittande på Jeff Dunham med Dockan Peanut  - Love that Doll!

Vakna idag NYKTRA och glada över att inte ha någon baksmälla eller något eftersom vi drack typ ingenting på nyår. :) Kaffe på det :)
Stack över till deras vänner och åt tacos, sen kom Emil hit och vi spela lite kort som Chicago och skitgubbe.......Och flumma som vanligt :D
Nu har vi lånat Tv-spelet men det verkar krångla lite, men det löser sig nog. Nu ska vi fortsätta ha en Myskväll och imorn åker jag hemåt efter att ha haft underbara dagar i Linköping :)

Bilder Kommer senare. glömde Sladden hemma..


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera