söndag 30 januari 2011

Helgen

Fredag: Hände inte allt för mkt förutom att jag var barnvakt för Systersonen <3
Sen  när Siss Kommit hem så blev jag, mamma, pappa och Linnea bjudna på mat, Kyckling, klyftpotatis,grönsaker och en vitlöksås, MUMS! Åker hem och upptäcker att Lunarstorm fortfarande finns kvar i en annan version.


Lördag:JA va fan hände då?? hmm! Jag städade undervåningen, lyssna på Disney låtar, sen plötsligt så var det kväll och vi åt mat hemma. Och jag drog till brysan och såg en härlig Film vid namn Scott Pilgrim :D Så jävla Störtskön. Det är som ett Data/Tv spel fast i verklighet. Människor med superkrafter som ska spöa skiten ur varandra och får Poäng för det :P
Sen flumma jag med brorsans knasbilder och Tog en bild i negativtFormat.
Kom hem sent på kvällen och kom på en födelsedags present till Pappsen :D *Thumbs up*


Söndag: Kliver upp och äter gröt med Familjen, Sen får jag  Jag fixa lingon Sylt. What Jag göra LingonSylt.!  DAMN!  Men det var bara lite, Lingon, Socker, vatten och Koka på det i någon kvart eller så Sen Voila!  så har man HemmaGjord LingonSylt! Fräääääänt ;)
Sen Blire Raggmunk till Middag idag  och då behöver man ju lite.....LINGONSYLT xD !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar