söndag 23 januari 2011

HelgBeskrivning

FREDAG: Gick till Arbetsförmedlingen och skrev in mig och fixa o dona med papper. Så nu är jag OFFICIELLT arbetslös :P
Gick Hem till Malmiss och frissera hans Arm lite :D hihi, Hade tråkigt medans han Glutta på datorn och det slutade med att jag satt med saxen och klippte bort hans armhår *hihi*
Stack hem till Sis och Packa mina Stuff, sminka mig, fixa frillan sen kom Linda o Tommy och hämta upp mig . --> Stack till Vimmerby. ---> Jag drog hem till Emma och det vart  Pannkakor till Middag :) *mums*
Sen gick jag till Nikita o Andreas och kolla läget , Fick Emmas Dvd--> Gick tillbaka till Emma. Sen gick jag till Tempo och sen Till Maria och hade TjejKväll Med Maria och Linda :)
@--Vad säger man, Jag var lite här och där :D--@
Sen hamna vi på Pub Chaplin, träffa lite folk här o där.
Kvällen slutade lite Snurrigt men allt är Okey i dagens läge.




Lördag: Emma gör Pannkakor till Frukost, Mkt pannkakor ena dagen till andra men det var Gott :) Vi myste ner i soffan och titta på Film. Sen åker jag hem med brorsan och hans väninna + barn. Sitter hela bilresan hem och trollar för LillTösen :)
Sen när jag är hemma så fikar jag lite, sen myste jag ner mig i sängen och kolla på film men somna faktiskt. Käk, Lek och stoj med Lilltösen som har överenergi. Kul hade vi iaf :) Sen titta på Tv, poppa popcorn. Sen Glutta på film resten av kvällen.


Tittade på den här filmen och Guuuuuuu va jag gillar den :)
Allt som handlar om Dans gör mig helt Kär < 3











Söndag: Soooooov Till 12 idag och det var redigt skönt. Drömde Knas drömmar som vanligt, minns dem inte nu men de vart rätt "Freakie"
Idag ska Jag iaf ta en LÅÅÅÅNG dusch, Måla naglarna, hårinpackning , Städa, hjälpa till med Maten, Fixa Disken osv. Det gamla vanliga.
Keep and touch Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar