fredag 21 januari 2011

Drömde om....

Det var faktiskt helt sjukt, Drömde om precis allt ! :/ FAst det gör jag jämt..
Men jag Drömde inatt att jag skulle hämta min mobil hos en Lärare på min förra skola (V-by Gymnasium) OCh så gick jag in i lärar Rummet och där sitter Min lärare A.E (kvinnlig lärare) Och har kopplat in min Mobil till sin dator och lyssnade på alla mina låtar och tittade på alla mina bilder!  JAg vart ju Skit förbannad Ska ni veta, Jag fick tillbaka den iaf.

Sen en annan del av drömmen var att Jag var tillsammans med en Kille på Allhamra i Kisa och han var värsta Vältränad och allt men sen när vi skulle göra en hinderbana i skogen så orkade han ingenting fast han var välbygd, Medans jag var stor som ett hus och jätte överviktig men jag klarade banan Elegant. FRÄNT!

Sen i en annan del av drömmen så Skulle vi bergsklättra med en Grupp och vi åkte till stället i en mini Van. Lite som den Kelso har i That 70's Show fast denna var Blå. Och då började skjut dörren öppnas så jag gick utanför bilen när den åker jätte snabbt och jag stänger dörren och ser till att den inte åker upp igen.,
Skit Fränt dä med :D


Undra vad jag drömmer i natt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar