torsdag 23 december 2010

Bad hair Day

Idag har jag äntligen slått in de sista klapparna åt familjen., Morsan får självklart slå in mina :P men man har väl märkt att mina andra syskon har fått likadana presenter så jag kan väl ana vad jag får :P

Men nu ska Jag o brorsan in till Vimmernby en snabbis och köpa lite Färskvaror på Ica o sen byta ut två Julslingor på Jem o fix som inte funka :/ självklart åker han ju in o byter ut dom somm kostat honom 600 kr :S

Men men har en dålig hår dag idag men VILKEN TUR ATT MÖSSA FINNS!!!

Borde skaffa mig en Mössa där det står Bad hair day på.. de är Ganska populära endå :D

P.S. Idag blire Räkmacka till Middag :) MUMS!

Och Pappa har Fixat Julskinkan idag ni vet koka o steka o hacka morötter eller hur man nu fixar Skinkan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar